Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме завдяки такій формі оцінювання учні стають більш задіяними у всі процеси оцінювання.
За такої форми оцінювання учні можуть
· створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
· використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
· ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено; визначати труднощі у власному навчанні;
· надавати та сприймати зворотній зв’язок.
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і можливостях.
Було цікаво ознайомитися з різними класифікаціями інструментів оцінювання (наприклад, за цілями та призначенням; за формою подання; відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання) та працювати над інструментом оцінювання прикладу учнівської роботи. Для мене, як майбутнього вчителя, матеріал даного модуля є дуже корисним, оскільки дуже важливо навчання та його оцінювання так, щоб учень був учасником оцінювання, а не об’єктом.
Немає коментарів:
Дописати коментар